+365 dagen

I’m back! Of toch ook niet… Maar om de een of andere reden wil ik mijn blog niet offline halen. Bij deze voel ik mij wel een beetje verplicht een update te schrijven, 365 dagen later.

What happened in 2013?

  • In mei begon ik een nieuwe job bij Media Markt – Saturn als Advertising Coordinator;
  • Dan was er #LondonBABY met Nele ♥;
  • Een collega won tickets voor TW Classic, en was zo zot om mij mee te nemen;
  • De mooiste 9 augustus dat ik ooit heb meegemaakt: Bram en Kelly werden officieel Brelly;
  • Voor het werk mocht ik naar Munchen, waar ik de beste taco-schotel OOIT heb gegeten;
  • Midden september deed ik aan #whole30, dus ja geen taart op mijn verjaardag!!;
  • 3 november zat ik op de vlieger richting New York!;
  • Van 3 tot 10 november heb ik een awesome week beleefd in NYC met Nele;
  • 10 november zat ik op de vlieger naar huis #byebyeNYC;
  • Op 20 december bestelde ik mijn autootje, de zoektocht naar een naam was gestart;
  • Een heerlijke kerstvakantie in Caen was de perfecte aflsuiter voor 2013;
  • En een gezellig dinertje en feestje was dan weer de ideale manier om 2014 in te zetten!!;
  • Raar maar waar: 365 dagen na mijn laatste blogpost mag ik mijn autootje ophalen, ik noem hem Snowball.
Geef een reactie

