What’s that in my goodiebag?

Enkele weken terug ging ik naar een evenement waar een 20-tal leveranciers enkele producten mochten voorstellen. De leveranciers waren zeer uiteenlopend, food en non-food. Beeldt u in, een krantenwinkel met een zeer uitgebreid gamma. Uiteraard zijn op er op dergelijke evenementen ook goodiebags!! Daar is iedereen wel voor te vinden 🙂

Na een hele lange avond trippelde ik naar de uitgang, vol ongeduld nam ik met open armen mijn goodiebag(S) in ontvangst:
– het hele ‘Kinder’-gamma: surprise, bueno, maxi = CHOCOLADE OVERDOSE
– muffins
Durex
Panini’s
Coca Cola gadgets
– …

EN ook: Sigaretten !

Rookwaren in de goodiebag.

Rookwaren in de goodiebag.

Als niet-roker probeer ik hier zo objectief mogelijk op te reageren. Er waren enkele stands van tabaksproducenten. Hier heb ik niets op tegen, er worden nu eenmaal rookwaren verkocht op deze wereld. En dat zij gratis staaltjes uitdelen op de stand kan ik heel goed begrijpen. Want daar heeft elke bezoeker de vrijheid om dit te aanvaarden/weigeren.

Maar in die goodiebag… Dat vind ik écht niet kunnen.

— I was totally shocked!! —

Ligt dit aan mij? Of denken jullie er ook zo over?

Geef een reactie

