Upcoming reviews: New series (part 1)

Ok, het seizoen is volop begonnen en elke week beginnen er nog nieuwe (seizoen) premières.

— Neen, ik kan niet meer volgen! —

Verschillende redenen waarom ik het huidige ‘Fall season’ niet kan volgen. De belangrijkste zijn dat ik terug met enkel ‘oude’ hobby’s ben begonnen: koken, lezen, sporten. Er zijn maar zoveel uren in een dag… (En de meeste worden ingepalmd door werk!)

Zoals ik reeds heb verteld zijn er heel wat nieuwe releases dat ik ga volgen. Volgende series hebben recht op hun eigen blogpost de komende week/weken:

Er moeten nog enkele series beginnen waar ik heel hard naar uitkijk! Hopelijk doen ze het ook écht goed!
Hoop doet leven 😉

Oh, geen zorgen! Ik ben de ‘klassiekers’ nog niet vergeten. Uiteraard krijgen die ook een (kleine) reactie over hun nieuwe seizoen…

Geef een reactie

