Na maandag komt woensdag (met daar tussenin dinsdag)

Wat schafte mijn persoonlijke serie-selectie op de eerste dinsdag en woensdag van het nieuwe Fall-seizoen? Let’s take a look!

Dinsdag 25-09-2012

Woensdag 26-09-2012

De start van New Girl is zeker goedgekeurd! Even goofy, funny als het eerste seizoen. De verwachtingen zijn voor S02 E01 & E02 zeker goedgekeurd.
Go On heeft op zich al veel charme dankzij Matthew Perry (Chandler uit Friends), als je voor die zijn charmes bent. Het is wel leuk dat deze serie gaat over een niet-leuk topic: het verlies van een dierbare, zijn vrouw. Ryan (vertolkt door M. Perry) komt terecht in hulpgroep dat hem moet leren omgaan met verlies. Samen met zijn mede-groepsleden proberen ze allemaal samen door hun problemen te worstelen. Een fijne komedie met dat mini-tintje ‘donkere’ waardoor het zich kan onderscheiden van de klassieke 20′ komedies. Houden zo, Go On!

Meer kan ik momenteel niet met jullie delen. Ik loop achter op schema, maar voor jullie zal ik extra mijn best doen de achterstand in te halen. Vanaf…

NU !

Geef een reactie

