Milka Choco & Popcorn

Vrijdagavond. Zin in chocolade. Naar de winkel.

Daar stond ik dan, in de rayon van Snoepgoed en Koeken. Met de moeilijke opdracht 1 stuk chocolade te kiezen (of 2 maar zeker niet meer!). Ik had mijn gedachten al gezet op de nieuwe Mignonnette Double Lait, maar deze lag nog niet in de winkel. [Blogpost volgt dus later.] Dus wat nu..?
*kijkt rond*

Mijn oog viel op dit:

What the hell ?! Popcorn in chocolade?! Nu ja, je mag wel eens wild doen in het leven, dus ik ging ervoor. Plus, ik lust chocolade en ik eet graag popcorn.

Het is…

… speciaal.

Ik kan niet zeggen dat het slecht is, zeker niet. Maar het is ook niet echt mijn ding. Dit kan ook wel zijn omdat ik Milka chocolade vaak te zoet vind. *persoonlijke mening* Indien het iets minder zoet was, dan was het pak nu waarschijnlijk al op! Want de popcorn in de chocolade is wel een leuk idee eerlijk gezegd.

Voor de wilde onder jullie, proberen kan geen kwaad!

Een gedachte over “Milka Choco & Popcorn

Geef een reactie

