It’s no secret…

I’m a series addict.

Voor zij die mij nog niet kennen, ik kijk véél te véél te véél series. Mijn nachtrust is hetgene dat hieraan moet toegeven. Gelukkig laat ik mijn sociaal leven hier -net- niet voor vallen. Dit is wel te danken aan de moderne technologie! Moest het nog zijn zoals tijdens ‘den goeien ouwen tijd’, dat series enkel op televisie te zien zouden zijn… wie weet wat ik dan zou doen?

Ik heb onlangs een nieuw ‘To watch’-lijstje opgemaakt met zo een 30-tal nieuwe series. Uiteraard ben ik hieraan al begonnen! Plus ++ het is september… De droom van elke fanatiekeling: De start van de nieuwe ‘season premieres’.

Ik merk wel bij mezelf dat ik kritischer ben beginnen kijken. Toen ik ben begonnen met series kijken was een -in mijn ogen- boeiend verhaal meer dan voldoende. Zolang het mij maar kon meesleuren en laten fantaseren. Nu let ik ook op acteerprestaties, muziek, decors, special effects & graphics, ed.

Via deze weg zal ik af en toe een blogpostje schrijven over een serie en mijn verslaving delen.

Omdat de lijst van alle series waar ik graag naar kijk zo immens lang is, ga ik jullie dit (voorlopig) besparen. Wat ik wel nog even mee geef is mijn favoriete serie!

n° of all times: Alias *love*

Geef een reactie

