What’s in a name?

Sinds enkele jaren heb ik een twitter account. Toen ik in dat e-avontuur dook, had ik helemaal geen idee wat hier allemaal bij kwam kijken. Zo had ik er niet bij stil gestaan dat deze ‘aparte’ wereld ook ‘in real life’ bestond. Dit was een tegenvaller op gebied van naamkeuze: chouttave. Tijdens bijeenkomsten wist niemand hoe deze uit te spreken. Wat zowel tot grappige als ongemakkelijke situaties leidde.

Toen kwam het dilemma: To change or not to change?

Wegens vanalles en niets was twitter in mijn leven op de achtergrond komen te wezen. Tot het maar een vage ‘iets waar ik mij ooit is op heb ingeschreven’ was. Het dilemma was verdwenen maar ondertussen bleef mijn onuitspreekbare naam wel bestaan…

Tot op de dag ik besloot om terug te komen! Ik moest een keuze maken…

Nu tweet ik onder de naam @clairie_.
Alle eer gaat naar mijn beste vriendin, R. Zij die niet meer in deze wereld is, maar voor altijd in mijn wereld zal zijn. In haar wereld was ik ‘clairie’… Zo blijft een deel van haar wereld op deze wereld verder bestaan.

Geef een reactie

